Generali Egészségkártya

A Generali Egészségkártya használata a Pénztárba belépő új tagok részére az első három évben díjmentes.

A Generali Egészségkártyát inaktív állapotban juttatjuk el pénztártagjainkhoz, a kártya aktiválás után egy bankkártyához hasonló, készpénzt helyettesítő fizetőeszközzé válik, használatával Önnek nem kell a vásárlás helyén készpénzben fizetnie kártyaelfogadó partnereinknél.

Az ország egész területén mintegy 6000 kártya elfogadó partnerünk az egészségügyi termékek és szolgáltatások teljes palettáját kínálják.

1. Kártya aktiválása
• a ugyfelkapu.generalikartya.hu oldalon az Aktiválás menüben. Regisztrációt követően, az aktiválás mellett lehetősége nyílik online egyenleg lekérdezésre, a kártya inaktiválására, és a vásárlási limit jelenlegi értékének (250 000 Ft/nap) a megváltoztatására.
• e-mailt küldhet az kartya.hu@generali.com címre. Kérjük, hogy tüntesse fel a következő adatokat:
az Ön neve,
születési helye,
születési ideje,
édesanyja születési neve,
kártyaszáma,
• telefonon keresztül hétfőn 8-20 óráig, keddtől péntekig  8 és 16.30 között, a Generali Egészség- és Önsegélyező Pénztár ügyfélszolgálatán a +36 (1) 452-5444-es telefonszámon.

2. Kártya használat
Vásárlás alkalmával Ön a kártya átadásával és a POS bizonylat aláírásával igazolja a szolgáltató felé a szolgáltatás igénybevételét.
Telefonos engedélyeztetés esetén Önnek nyilatkoznia kell arról, hogy igénybe vette a szolgáltatást a jelzett értékben, melyről hangfelvétel készül.
Webes zárolás esetén a kártya átadásával és valamely személyes adat egyeztetésével nyilatkozik a szolgáltatás igénybevételéről a jelzett értékben.

Kártyás vásárlásnál Ön nem kap számlát, ezzel mentesül a számla beküldésével járó adminisztrációtól, a szolgáltató közvetlen pénztárunkkal számol el.

Aktivált kártyával történő vásárlás esetén a vásárolt összeggel csökken az pénztári egyenlege. Amennyiben az Ön aktuális egyenlege nem fedezi a szolgáltatás teljes értékét, egyes szolgáltatóknál lehetősége van a különbözetet készpénzben kiegyenlíteni, a különbözetről kapott készpénzes számlát utólagos elszámolásra szintén benyújthatja pénzárunkhoz.

Javasoljuk, hogy nagyobb összegű kártyás vásárlás előtt ellenőrizze egyenlegét a https://eportal.generalipenztar.hu/ weboldalon, a kártyaközpontban, vagy a pénztár ügyfélszolgálatán, hogy elkerülhesse a fedezethiány okozta kellemetlenségeket.

Amennyiben a kártyás vásárlás során a terminál 058-as hibakóddal utasítja el a zárolást, kérjük, hívja fel ügyfélszolgálatunkat, mert kártyája nem aktív! A 086-os vagy 150-es hibakód esetén a terminál beállításával van probléma, ilyen esetben a szolgáltatónak szükséges felvennie kártyaközpontunkkal a kapcsolatot!

3. Jogosulatlan vagy adóköteles szolgáltatás
Szolgáltató által kiállított számlát az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárakról szóló 1993. évi XCVI. törvény értelmében a kártyaközpont és pénztárunk is ellenőrzi. Kérjük, hogy a vásárlás előtt tanulmányozza az adómentesen igénybe vehető szolgáltatások körét pénztárunk honlapján és a Szolgáltatási szabályzatban.
Jogosulatlan vagy adóköteles szolgáltatás igénybevétele esetén a szolgáltatás értékével megegyező adóköteles jövedelme keletkezik. Nem finanszírozható szolgáltatásvásárlást a szolgáltató jogosult elutasítani.

4. Kártya érvényessége, kártyával kapcsolatos díjak, kártyacsere
A kártya érvényessége a kártyakibocsátástól számított 3 év, az érvényesség lejáratával inaktívvá válik. A lejárat előtt 15 nappal az új kártya automatikusan megküldésre kerül, amennyiben a számláján rendelkezésre áll az új kártya díjának fedezete és a kártyahasználat letiltásáról nem rendelkezett – kártya érvényességének lejárta előtt 30 nappalírásban – a honlapon közzétett Kártya lemondó nyomtatványon.

Az érvényesség lejártát 30 nappal megelőzően megküldött kártyalemondó nyilatkozat hiányában a kártyadíj levonásra kerül.

A belépést követően megküldött főkártya első alkalommal díjmentes. A kártya érvényességének lejáratát követően kibocsátott következő főkártya költsége 2 600 Ft/3 év. Bejelentett szolgáltatásra jogosult hozzátartozói részére társkártya igényelhető, díja 1 300 Ft/ 3 év. Társkártya megrendelő nyomtatvány

Amennyiben a terhelés időpontjában a számláján nincs elegendő fedezet a kártyacseréhez, a pénztár további két alkalommal kísérli meg a kártyadíj zárolását. A harmadik sikertelen próbálkozás után a pénztár a továbbiakban nem intézkedik az új kártya megküldéséről.

5. Vásárlási limit
A kártya 250 000 Ft/nap vásárlási limittel kerül kibocsátásra, azonban Önnek bármikor lehetősége van a limit megváltoztatására:
• online a ugyfelkapu.generalikartya.hu oldalon, vagy
• az ügyfélszolgálathoz eljuttatott írásos kérelemmel, vagy
• telefonon történő bejelentéssel.
25 000 Ft-ot meghaladó vásárlás esetén a szolgáltató jogosult a kártyabirtokos személyazonosságát ellenőrizni. A Generali Egészségkártya nem ruházható át más személyre.

6. Kártya elvesztése
A kártya elvesztése esetén, kérjük, hívja a lenti telefonszámok valamelyikét, hogy a lehető leghamarabb letiltásra kerüljön az egészségkártya, vagy tiltsa le Ön ideiglenesen a kártyát a ugyfelkapu.generalikartya.hu oldalon. Az esetlegesen megkerült, ideiglenesen letiltott kártya újra aktiválható. Pót-, illetve cserekártyát Pénztárunkon keresztül rendelhet a mindenkori kártya árlista és a kártyaszállítási feltételek mellett.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a kártya használatával és a kártyarendszerrel kapcsolatos további részletes információkat megtalálja a honlapunkon elérhető Kártyaszabályzatban. Kérjük, hogy a szabályzatot gondosan tanulmányozza át!

Kártyahasználattal kapcsolatos kérdéseivel forduljon a Generali Egészség- és Önsegélyező Pénztárhoz.

Levelezési cím (kártyával kapcsolatban): Budapest 1930
Telefonos ügyfélszolgálat: +36 (1) 452 5444, Fax: +36 (1) 452 3570
Elérhetőség: hétfő: 8.00-20.00, kedd-péntek: 8.00-16.30
Ügyfélszolgálat: 1132 Budapest, Váci út 36-38.
Ügyfélfogadási idő (személyesen): hétfő-szerda: 8.00-16.00, csütörtök: 8.00-17.00, péntek: 8.00-16.00
E-mail: kartya.hu@generali.com
Honlap: www.generalikartya.hu

A Generali Egészség- és Önsegélyező Pénztár elérhetőségeit ide kattintva találja.

Székhely 1066 Budapest, Teréz krt. 42-44. Levelezési cím 6701 Szeged, Pf. 921. Személyes ügyfélszolgálat 1132 Budapest, Váci út 36-38.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő - szerda: 8.00 - 16.00
Csütörtök: 8.00 - 17.00
Péntek: 8.00 - 16.00
Telefonos ügyfélszolgálat Telefonos Ügyfélszolgálat: +36 (1) 452 5444
Rendelkezésre állási idő:
Hétfő: 8.00 - 20.00
Kedd - péntek: 8.00 - 16.30

Számlaszám befizetéshez: 10918001-00000097-08110006

Kapcsolat

Panaszkezelés

Kapcsolódó oldalaink

Generali Önkéntes Nyugdíjpénztár nyp.generalipenztar.hu Generali Biztosító www.generali.hu
www.generali.com Generali Alapkezelő www.alapkezelo.hu Európai Utazási Biztosító www.eub.hu Pénztárszövetség www.penztar-szovetseg.hu Magyar Nemzeti Bank felugyelet.mnb.hu

Hasznos linkek

Magyar Nemzeti Bank - Panasz bejelentés https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz Pénzügyi Navigátor Pénzügyi Navigátor Európai online vitarendezési fórum eu-online-vitarendezesi-forum-EP.pdf Az adathalászat veszélyei Az adathalászat veszélyei
Csatlakozzon hozzánk Facebookon is!