Szolgáltató partnereink, számlák elszámolása

Az ország egész területén szolgáltató partnereink az egészségügyi termékek és szolgáltatások teljes palettáját kínálják és 5-40% árkedvezményt is biztosíthatnak az Ön számára.

Termékvásárláshoz (pl. gyógyszervásárlás, gyógyászati segédeszköz vásárlás, babaápolási cikkek vásárlása, stb.) nem szükséges szolgáltatói szerződést kötni. Egészségügyi szolgáltatás nyújtására azonban a Pénztár szolgáltató partnereivel előzetesen szerződést köt, mely alapján a szolgáltatás ellenértékének kiegyenlítésére partnereinknél az alábbi lehetőségek vannak:

① Készpénzkímélő vásárlás: ekkor a szolgáltatás ellenértékét a pénztár utólag fizeti meg a szolgáltató részére,
② Készpénzes kiegyenlítés a helyszínen.

1. Készpénz kímélő vásárlás – Utólagos megtérítésre szerződött szolgáltató:

A szolgáltató rendelkezik kártya elfogadó terminállal, vagy elfogadja a kártyát és telefonon zároltatja a pénztárban (a tag egészségszámlájának terhére) a szolgáltatás ellenértékét.
Ebben az esetben a termékek/szolgáltatások ellenértékét közvetlenül a pénztár utalja – a pénztártag egyéni számlájának terhére – a szolgáltató részére, így a pénztártagnak nem szükséges a helyszínen fizetnie.

Kártyaelfogadás több mint 6000 kártyaelfogadó partnerünknél:
a szolgáltató vállalja az Egészségkártyával történő fizetés szabályait.

Kártya elfogadás telefonos engedélyeztetéssel – zárolás (POS terminál nélküli Egészségkártya elfogadás): A szolgáltató azonosítja a tagot, felveszi a kapcsolatot pénztárral, az igénybevett termék/szolgáltatás díját a szolgáltató a pénztár telefonos ügyfélszolgálatán keresztül a számlaegyenlegből zároltatja.  Ezután a szolgáltató a kiállított számlát megküldi a pénztár részére, amit a pénztár a szolgáltató részére megfizet. A Pénztártagnak (ill. a szolgáltatásra jogosult közeli hozzátartozónak) a zárolási/engedélyszámmal ellátott számlát vagy az egyéni számlás szolgáltatási lapot aláírásával hitelesítenie szükséges.

Az egészségkártyával kapcsolatos további tudnivalókról ide kattintva tájékozódhat.

2. Készpénzfizetésre szerződött szolgáltatók

A szolgáltatás vagy termék ellenértékét a tag a helyszínen megfizeti, majd a megfelelően kiállított és a pénztárhoz továbbított eredeti ÁFÁ-s számla alapján – az egyéni számlás fedezet megléte esetén – a tag részére a Pénztár megfizeti.

A szerződött szolgáltatókat és kártyaelfogadó helyeket a Pénztár honlapján itt közzéteszi.
Ha a tag a nyilvántartásban szereplő szolgáltatónál kíván szolgáltatást igénybe venni, ismételt szerződéskötésre nincs szükség, csak a számlát kell a pénztárhoz eljuttatnia és kérnie az ellenérték átutalását bankszámlaszámára.

Számlakiállítás

• Szolgáltatások igénybevétele esetén a számlát az egészség- és önsegélyező pénztár nevére és címére kell kiállítani (Kérjük, tüntesse fel nevét és tagsági azonosítóját is!):

Generali Egészség- és Önsegélyező Pénztár
1066 Budapest, Teréz krt. 42-44.
18177796-2-42

• Termékvásárlás esetén az igénybevevő (tag vagy közeli hozzátartozója) nevére és címére kiállított eredeti ÁFÁ-s számla szükséges.

A számlákat a Számlaösszesítő nyomtatvány csatolásával kérjük Pénztárunk levelezési címére beküldeni:

Generali Egészség- és Önsegélyező Pénztár
6701 Szeged, Pf. 921.

A számla – az elszámolás érdekében – legkésőbb a vásárlás évét követő naptári év december 31. napjáig be kell hogy érkezzen a pénztárhoz, ellenkező esetben a számla nem kerül elszámolásra.

Tag által átutalással fizetett számlák teljesítése

Abban az esetben, ha a számla lakossági folyószámláról történő átutalással került kiegyenlítésre, a számla összege csak a pénzügyi teljesítésről szóló alábbi dokumentációk megléte esetén fizethető:

 a szolgáltató rávezeti a számlára, hogy “pénzügyileg teljesített”, vagy “további pénzügyi rendezést nem igényel”, vagy “átutalva”;
 illetve, ha a számlán a fizetés módjaként:”átutalás” van jelölve, akkor a tagnak kell igazolnia az átutalás megtörténtét: a számlához csatolt bankkivonatának, átutalási megbízásának másolatával.

Ezek hiányában Pénztárunk köteles visszaküldeni a számlát a tagnak a pénzügyi rendezés igazolására.

Székhely 1066 Budapest, Teréz krt. 42-44. Levelezési cím 6701 Szeged, Pf. 921. Személyes ügyfélszolgálat 1132 Budapest, Váci út 36-38.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő - szerda: 8.00 - 16.00
Csütörtök: 8.00 - 17.00
Péntek: 8.00 - 16.00
Telefonos ügyfélszolgálat Telefonos Ügyfélszolgálat: +36 (1) 452 5444
Rendelkezésre állási idő:
Hétfő: 8.00 - 20.00
Kedd - péntek: 8.00 - 16.30

Számlaszám befizetéshez: 10918001-00000097-08110006

Kapcsolat

Panaszkezelés

Kapcsolódó oldalaink

Generali Önkéntes Nyugdíjpénztár nyp.generalipenztar.hu Generali Biztosító www.generali.hu
www.generali.com Generali Alapkezelő www.alapkezelo.hu Európai Utazási Biztosító www.eub.hu Pénztárszövetség www.penztar-szovetseg.hu Magyar Nemzeti Bank felugyelet.mnb.hu

Hasznos linkek

Magyar Nemzeti Bank - Panasz bejelentés https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz Pénzügyi Navigátor Pénzügyi Navigátor Európai online vitarendezési fórum eu-online-vitarendezesi-forum-EP.pdf Az adathalászat veszélyei Az adathalászat veszélyei
Csatlakozzon hozzánk Facebookon is!