Járványügyi intézkedések

Kedves Tagjaink,

A Generali csoport és a Generali Egészség- és Önsegélyező Pénztár is felelősséget érez, hogy a várható járvány ügyi helyzetben mindent megtegyen azért, hogy a kockázatot mind pénztártagjai, mind munkatársai körében a minimálisra csökkentse. A pénztár az elmúlt pár napban a fókuszt és az erőforrásokat arra irányította, hogy megoldja a munkatársak távoli eléréssel történő munkavégzésének lehetőségét, így a jelenlegi helyzet esetleges fokozódása ellenére a továbbiakban is zökkenőmentesen tudják fogadni Tagjaink megkereséseit telefonon és levélben.

A személyes ügyintézés elkerülésével csökkenthetőek a megfertőződés kockázatai, ezzel is hozzájárulhatunk a járvány terjedésének mérsékléséhez, ezért központi ügyfélszolgálati irodánk átmenetileg zárva tart, személyesen történő ügyintézésre kizárólag telefonos ügyfélszolgálatunkkal előre egyeztetett időpontban tudunk lehetőséget biztosítani.

A postán beérkezett (papír alapú) dokumentumok feldolgozására a 7 napos karantént fenntartjuk.

Minden munkatársunk folyamatosan dolgozik azon, hogy a szolgáltatási igényeiket a korábban megszokott színvonalon és ügyintézési határidővel teljesíthessük!

Az esetleges átmeneti fennakadások miatti kellemetlenségekért elnézésüket kérjük!

Elérhetőségeink:
– telefonos ügyfélszolgálatunk: +36 (1) 452 5444,
– e-mail címünk: egeszsegpenztar.hu@generali.com,
– vagy a honlapunkról elérhető chat szolgáltatásunk.

Megértésüket, együttműködésüket és bizalmukat köszönjük!

Tisztelt Szolgáltató Partnereink,

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a járványügyi helyzetben az egészség megóvása és a gyors felhasználás (vásárlás) érdekében is kiemelten javasoltuk Pénztártagjainknak a gyógyszertárakban és más üzletekben történő fizetésekhez lehetőség szerint az Generali Egészségkártya használatát, szükség esetén közeli hozzátartozók részére további társkártya igénylését is, mely elektronikusan is igényelhető. A veszélyhelyzet idején egészségkártya használatunk zökkenőmentesen működik. A fizetéskor kapott slipet átmenetileg elfogadjuk aláírás nélkül.

Partnereinket is érintő változás, hogy Pénztárunknál a fertőzés elkerülése, és terjedésének lassítása érdekében is szükségszerű óvintézkedésként, minden bejövő postai küldeményt 7 napra „karanténba” helyezünk. Ez azt jelenti, hogy a napi bejövő posta feldolgozását Kollégáink 7 nap elteltével kezdik meg, szigorú higiéniai előírások és biztonsági intézkedések betartásával. Pénztárunk átszervezett munkarendben, és biztonsági intézkedésként a személyes ügyfélszolgálat átmeneti szüneteltetésével, de folyamatos szolgáltatással áll Pénztártagjai és Szolgáltató Partnerei rendelkezésére.

Papír alapú számláikat postai úton tudják eljuttatni a Generali Egészség- és Önsegélyező Pénztár, Budapest, 1930 címére. Elektronikus számlaszerződéssel kapcsolatos kérdéseikkel forduljanak pénztárunkhoz elérhetőségeink bármelyikén, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésükre.

A megszokott üzletmenethez képest előforduló esetleges lassulások, illetve átmeneti fennakadások miatti kellemetlenségekért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Munkáltató Partnerünk,

Központi ügyfélszolgálati irodánk átmenetileg zárva tart,  azonban változatlan és folyamatos szolgáltatással állunk Pénztártagjaink és Munkáltató Partnereink rendelkezésére. Partnereinket is érintő változás, hogy Pénztárunknál a fertőzés elkerülése, és terjedésének lassítása érdekében is szükségszerű óvintézkedésként, minden bejövő postai küldeményt 7 napra „karanténba” helyezünk. Ez azt jelenti, hogy a napi bejövő posta feldolgozását Kollégáink 7 nappal eltolva kezdik meg, akkor is szigorú higiéniai előírások és biztonsági intézkedések betartásával.

Ha teheti a közös biztonságunk érdekében kerülje a papíralapú, postai listák megküldését, kérjük, hogy éljenek a jelszóval védett fájlokkal történő e-mailes adatszolgáltatással.

Munkáltatói tagdíjfeladás: epbevallas.hu@generali.com

Új munkavállalóik beléptetésére az alábbi linken elérhető elektronikus belépésre kattintva van lehetőség:
https://ep.generalipenztar.hu/egeszsegpenztari-belepesi-nyilatkozat-valaszto/

Friss híreinket megtalálja honlapunkon, facebook oldalunkon, kérdéseivel forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.

A megszokott üzletmenethez képest előforduló esetleges lassulások, illetve átmeneti fennakadások miatti kellemetlenségekért elnézésüket kérjük!