Legyen Ön is partnerünk!

Szerződéses rendszerünkkel pénztártagjaink számára akarunk lehetőséget teremteni, hogy az ország egész területén igénybe vehessék az egészségügyi termékek és szolgáltatások teljes palettáját. Partnereinket megjelenítjük Szolgáltató kereső oldalunkon, amellyel pénztártagjaink könnyebb szolgáltató választását szeretnénk elősegíteni.

Amennyiben Ön is csatlakozni szeretne szerződött partnereinkhez, kérjük, töltse le az Szolgáltatási szerződés című nyomtatványunkat, majd kitöltve jutassa el levelezési címünkre:
Generali Egészség- és Önsegélyező Pénztár
6701 Szeged, Pf. 921.

Szolgáltató partnereink

1) Generali Egészségkártyát elfogadó szolgáltatók
Egészségkártya használata esetén a pénztártagoknak nem kell a vásárlás helyén készpénzben fizetni a szolgáltatásokért. A kártya lehúzásával ellenőrzésre kerül fedezetük és a szolgáltatás díjának kiegyenlítéséről pénztárunk gondoskodik.

Amennyiben ez a szolgáltatás felkeltette érdeklődését kérjük, hívja kártyaközpontunkat, ahol készséggel válaszolunk kérdéseire.
Generali Egészség- és Önsegélyező Pénztár kártyaközpont
Telefonszám: +36 (1) 452 5444

Szolgáltatói és kártyaelfogadói szerződés

2) Átutalásra és készpénzfizetésre szóló szerződés
Ezen szolgáltatók esetében a termékek és szolgáltatások ellenértékét pénztárunk utalja át az Ön részére, vagyis a pénztártagok egyéni számlájukról fedezik a költségeket, ez által nem szükséges a helyszínen fizetni.

Az elszámolás menete:
Ön a pénztártag által bemutatott ügyfélkártya alapján azonosítja az ügyfelet, felveszi a kapcsolatot pénztárunkkal, és a termék vagy szolgáltatás ellenértékét zároltatja a tag egyéni számláján. A zárolást követően az Ön által kiállított számlát a kézhezvételtől számított 15 napon belül kiegyenlítjük.

3) Készpénzfizetésre szóló szerződés
Ezen szolgáltatók esetében a pénztártagoknak a szolgáltatást vagy terméket a helyszínen kell kifizetni és a megfelelően kitöltött számlát pénztárunknak eljuttatni, amelyet pénztárunk a tag számára egyenlít ki.

Számlák kiállítása:
Szolgáltatás igénybevétele esetén egészségpénztárunk nevére és címére (Generali Egészség- és Önsegélyező Pénztár 1066 Budapest, Teréz körút 42-44.) kell kiállítani a számlát, feltüntetve a pénztártag nevét és tagsági azonosítóját. Termékvásárlás alkalmával a pénztártag, vagy közeli hozzátartozója nevére és címére kell kiállítani a számlát.

Székhely 1066 Budapest, Teréz krt. 42-44. Levelezési cím 6701 Szeged, Pf. 921. Személyes ügyfélszolgálat 1132 Budapest, Váci út 36-38.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő - szerda: 8.00 - 16.00
Csütörtök: 8.00 - 17.00
Péntek: 8.00 - 16.00
Telefonos ügyfélszolgálat Telefonos Ügyfélszolgálat: +36 (1) 452 5444
Rendelkezésre állási idő:
Hétfő: 8.00 - 20.00
Kedd - péntek: 8.00 - 16.30

Számlaszám befizetéshez: 10918001-00000097-08110006

Kapcsolat

Panaszkezelés

Kapcsolódó oldalaink

Generali Önkéntes Nyugdíjpénztár nyp.generalipenztar.hu Generali Biztosító www.generali.hu
www.generali.com Generali Alapkezelő www.alapkezelo.hu Európai Utazási Biztosító www.eub.hu Pénztárszövetség www.penztar-szovetseg.hu Magyar Nemzeti Bank felugyelet.mnb.hu

Hasznos linkek

Magyar Nemzeti Bank - Panasz bejelentés https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz Pénzügyi Navigátor Pénzügyi Navigátor Európai online vitarendezési fórum eu-online-vitarendezesi-forum-EP.pdf Az adathalászat veszélyei Az adathalászat veszélyei
Csatlakozzon hozzánk Facebookon is!