Panaszkezelés

Pénztárunk elkötelezett aziránt, hogy Tagjai számára magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtson és az esetleges problémákra, illetve panaszokra mindig megnyugtató megoldást találjon. Célunk, hogy Tagjaink elégedettségének és bizalmának növelése érdekében folyamatosan fejlesszük szolgáltatásaink minőségét.

Amennyiben mégis panasszal kíván élni kérjük, annak kivizsgálása, rendezése érdekében vegye fel a kapcsolatot Pénztárunkkal. Személyesen, telefonon szóban közölt – azonnal nem rendezhető – panaszát, illetve az írásban (postai úton vagy e-mailben) benyújtott panaszát a Pénztár 30 napon belül kivizsgálja és megválaszolja.

A panasz bejelentése történhet:

  • Elektronikusan a hét minden napján 0-24 óráig: az egeszsegpenztar.hu@generali.com email címen
  • Levélben, az alábbi postacímen: Generali Egészség- és Önsegélyező Pénztár 6701 Szeged Pf. 921.
  • Telefonon munkanapokon 8-16.30-ig, hétfőn 8-20 óráig a 36-1-452-5444 telefonszámon
  • Személyesen munkanapokon, hétfőtől szerdáig 8-16 óráig, csütörtökön 8-17 óráig, pénteken 8-16 óráig a 1132 Budapest, Váci u. 36-38. szám alatt

A jogorvoslati lehetőségekkel kapcsolatban a részletes tájékoztató elérhető a Magyar Nemzeti Bank honlapján: https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz/mit-tegyunk-ha-penzugyi-panaszunk-van/hova-fordulhatok-kerelmemmel-vagy-keresetemmel

Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ elérhetősége:
Ügyfélszolgálat: 1122 Budapest, Krisztina krt. 6.
Telefon: +36 80 203 776
Levélcím: 1534 Budapest BKKP Postafiók: 777.
E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Honlap: www.mnb.hu/fogyasztovedelem

Pénzügyi Békéltető Testület elérhetősége:
Ügyfélszolgálat címe: 1122 Budapest Krisztina krt. 6.
Telefon: +36-80-203-776
Levélcím: Pénzügyi Békéltető Testület 1525 Budapest, Pf.: 172
E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu

Adatvédelmi panasz tárgyát képező igény elbírálásával kapcsolatos sérelmének orvoslása miatt a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (NAIH) fordulhat:
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)
Ügyfélszolgálat: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.
Telefon: +36 (1) 391-1400
Levélcím: 1363 Budapest, Pf. 9.
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Honlap: https://www.naih.hu/

Székhely 1066 Budapest, Teréz krt. 42-44. Levelezési cím 6701 Szeged, Pf. 921. Személyes ügyfélszolgálat 1132 Budapest, Váci út 36-38.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő - szerda: 8.00 - 16.00
Csütörtök: 8.00 - 17.00
Péntek: 8.00 - 16.00
Telefonos ügyfélszolgálat Telefonos Ügyfélszolgálat: +36 (1) 452 5444
Rendelkezésre állási idő:
Hétfő: 8.00 - 20.00
Kedd - péntek: 8.00 - 16.30

Számlaszám befizetéshez: 10918001-00000097-08110006

Kapcsolat

Panaszkezelés

Kapcsolódó oldalaink

Generali Önkéntes Nyugdíjpénztár nyp.generalipenztar.hu Generali Biztosító www.generali.hu
www.generali.com Generali Alapkezelő www.alapkezelo.hu Európai Utazási Biztosító www.eub.hu Pénztárszövetség www.penztar-szovetseg.hu Magyar Nemzeti Bank felugyelet.mnb.hu

Hasznos linkek

Magyar Nemzeti Bank - Panasz bejelentés https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz Pénzügyi Navigátor Pénzügyi Navigátor Európai online vitarendezési fórum eu-online-vitarendezesi-forum-EP.pdf Az adathalászat veszélyei Az adathalászat veszélyei
Csatlakozzon hozzánk Facebookon is!